• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 27.01.16, 21:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Odav kütus hoogustab Jeepide ja RAMide müüki

Seoses tarbijate nõudluse kasvuga otsustas Fiat Chrysler, et ettevõte suurendab oma populaarsete mudelite Jeepi ja RAMi tootmist Põhja-Ameerika tehastes.
Odav kütus hoogustab Jeepide ja RAMide müüki
  • Foto: EPA
Ettevõtte eesmärk on suurendada Jeepi globaalset müüki 2018. aastaks 2 miljoni autoni aastas; seda on 100 000 auto võrra enam, kui firma varem prognoosis. Seoses madalate kütusehindadega on nõudlus maasturite järele kasvanud.
Kuigi on võimatu ennustada, milliseks kujunevad kütusehinnad pikas perspektiivis, püüab ettevõte oma peamise kasumiallika tootmist jätkuvalt kasvatada. 2015. aastal teenis Fiat Chrysler 410 miljonit dollarit kasumit, seda suuresti tänu Jeepi edule.
Eelmisel aastal kasvas USAs Jeepide müük 24% rekordilise 865 028 sõidukini. Üle maailma müüdi 1,2 miljonit sõidukit. Peale seda, kui Fiat ostis 2009. aastal Chrysleri, on Jeepi globaalsed müügitulemused kasvanud üle 334%. Autotootjal on kohati keeruline üha suureneva nõudlusega toime tulla.
Ka RAM maasturite müüginumbrid on stabiilselt kasvanud. Eelmisel aastal kasvas USAs RAMide müük 4,5% ehk maha müüdi 500 000 autot; 2009. aastal müüdi aga vaid 177 000 autot.
"Jeep on klassikaline näide brändist, mis on võimeline palju enamaks, kui see, mida tehakse täna. See vajab aga toodet ja laiendusi,” sõnas ettevõtte juht.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:42
Sergei Astafjev ja Aleksandr Kostin: anname noortele sportlastele võimaluse treenida ja mängida kõrgemal tasemel
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (laen.ee, smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele